Tomán, HenriettaHalász, Ádám2024-02-012024-02-012023-11-29https://hdl.handle.net/2437/365958A szakdolgozatom témája egy Grafikus Alkalmazás fejlesztése, ennek során a Unity használatával egy roguelite felülnézetes játékot fejlesztettem. A műfaj sajátosságait felhasználtam a játékom készítésében, mint például a randomizált szint generálás, permanens halál. A játékom négy különböző ellenfelet tartalmaz, ezek mind különböznek a többitől. A játékos számára többféle fegyver is elérhető, amit a játék felfedezése közben tud megtalálni. Fejlesztése során felhasználtam a keretrendszer nyujtotta lehetőségeket, modelleket szkriptekkel irányítottam. Felhasználtam a Unity Asset Store ingyenes lehetőségeit.53huUnityRoguelike2DJátékfejlesztésRoguelike 2D-s játékfejlesztésDEENK Témalista::Informatics::Computer GraphicsHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.