Szilágyi, BarnabásFöldháziné Szabó, Csilla2018-10-192018-10-192018-10-18http://hdl.handle.net/2437/257683A dolgozatomban különböző lélekerősítő lehetőségről írok, melyek hozzájárulnak a szorongás megelőzéséhez. A családi légkör szerepére is kitérek, és a különböző nevelési stílusokra. A pedagógus, az iskola is közvetve hozzájárulhat a szorongás kialakulásához. Informatív jellegű szorongásmérő kérdőív segítségével 100gyeremeket vizsgáltam. Konkrét gyakorlatsort tanítottam be nekik, melyek eredményességét egy hónap után visszamértem. Hangsúlyoztam, hogy számtalan lehetőség közül választhatunk a testi, lelki egészségünkért érdekében, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt, így éljünk evvel!56hulélekfitnessrelaxációmesedrámaLélekfitnessLélekerősítő gyakorlatok és a nevelői légkör szerepe a szorongás megelőzésébenDEENK Témalista::Neveléstudomány