Müller, Anetta ÉvaBoda, EszterRáthonyi, Gergely GáborRáthonyi-Ódor, KingaBarcsák, BarbaraKönyves, ErikaBíró, MelindaDobay, BeátaBendíkova, Elena2018-01-212018-01-212016Apstract. -10 : 4-5 (2016), p. 155-160. -Apstract. - 1789-221X 1789-78741789-221X1789-7874http://hdl.handle.net/2437/247252Analysis of the Cavebath of Miskolctapolca's brand elements and guests satisfactionfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM072023TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://ageconsearch.umn.edu/record/257172/files/Apstract_2016_04-05_vol10_20_fejezet.pdfDebreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Karhttp://dx.doi.org/10.19041/APSTRACT/2016/4-5/202020-02-21