Herendiné Kónya, EszterTóth, Ágnes2023-05-052023-05-052023-04-26https://hdl.handle.net/2437/351940A dolgozatomban egy összehasonlító elemzésről írtam. Az elemzéshez készítettem egy feladatsort, amely geometriai számításokat tartalmazott betűkkel és/vagy számokkal. Ezen feladatok megoldása során a középiskolai tanulók komplex tudására, képességeire volt szükség, illetve arra, hogy képesek legyenek a geometria és az algebra témakör összekombinálására. A felmérésben olyan problémák voltak, amik a diákok tartós ismereteire épültek. A feladatok kiválogatásánál fontos szerepet játszott, hogy az elemzésnél megtudjuk vizsgálni, hogy a tanulóknak milyen szinten vannak a következő képességei: megértés, problémamegoldás, algebrai gondolkodás és a feladatok rutinszintű megoldása. A felmérés során arra is kíváncsi voltam, hogy tudnak-e általánosítani, számokkal vagy betűkkel képesek-e könnyebben feladatokat megoldani, illetve, hogy találnak-e összefüggéseket típusfeladatok között.35hugeometriai számításokösszehasonlító elemzésáltalánosításGeometriai számítások számokkal vagy betűkkel - összehasonlító elemzésDEENK Témalista::Matematika