Földi, KataSipos, Bernadett2022-10-242022-10-242022-10-23https://hdl.handle.net/2437/338013Dolgozatomban a bor történetétől mutatom be a bor végső felhasználásáig történő marketinget. A szakirodalmi áttekintés segítségével ismertetem az eddigi bofogyasztási és vásárlói szokásokat. Kiétérek a a hazai fogyasztásra, online webáruházak használatára. Szó esik a Covid okozta változásokról, mindemelett a környezetbarát fogyasztást ás a bioborokat is ismertetem. Feltárom, hogy hogyan viszonyulnak a vásárlók a borpincészetekhet, szaküzletekhez, illetve arra, hogyan hat a bor a fiatalokra.77huborfogyasztásborvásárláscovidonline vásárlásMagyarország borfogyasztói és vásárlói magatartásaThe behavioer of wine consumers and buyers in HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing