Kovács, Tamás2020-09-112020-09-112020-08-06Economica, Évf. 7 szám 3 (2014) , 122-1261585-6216https://hdl.handle.net/2437/294658In conclusion, it can be said that with the rise of the Internet/Mobile Internet and the advent of smart devices, it is only possible to keep pace by being visible online. In my opinion, with the use of Social Media a sustainable sales growth can be achieved at minimum cost both short and long term. With the help of Google Analytics, we are always up to date with the success of the company's marketing campaign. Finally, I want to develop a mobile version, Facebook application or renew the web store.Mára, a számítástechnika és az internet térhódításával egyre nagyobb teret hódítanak a különböző témájú és tartalmú honlapok. Az interneten történő megjelenés lehetőséget nyújt a magánemberektől, a kis-és középvállalkozókon át a multinacionális cégekig, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat kínálják eladásra, akár fizikai kontakt nélkül is. Ezen kívül információkkal láthatja el a felhasználókat, de akár szorosabb kapcsolatot is ápolhatunk ügyfeleinkkel különböző közösségi médián keresztül. Ezért, egy saját magam által készített agrárkereskedelmi portál fejlesztését, illetve közösségi média marketingjének folyamatát szeretném bemutatni, kitérve a Facebook általi lehetőségekre és jövőbeli elképzelésekre a honlappal kapcsolatban.application/pdfsocial mediaFacebookagricultural tradeközösségi médiaFacebookagrár kereskedelemAgrárkereskedelmi portál fejlesztése és a közösségi média marketingjefolyóiratcikkOpen AccessSzolnoki Főiskolahttps://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2014/7/3/4418Economica372560-2322