Csirmaz, ÉvaKlebovicz, Nóra2016-11-082016-11-08216-10-28http://hdl.handle.net/2437/231836Szakdolgozatomban bemutatásra kerül a budapesti ötcsillagos konferenciaszállodák közösségi oldalakon folytatott marketing stratégiájának szervezettsége, hatékonyságának mértéke, amely hozzájárul a professzionális marketing és ezentúl is az üzleti életben való sikerességéhez. Továbbá célom, a maketingszakemberek attitűdjének bemutatása az új médiacsatornához, s hogy annak elsöprő sikere milyen hatást gyakorol a már meglévő, hagyományos marketingeszközök használatának fontosságára. Végezetül megvizsgálom, hogy milyen új kihívásokkal állítja szembe a szállodában dolgozó személyek egészét a közösségi marketing, milyen lehetőségeket és veszélyeket rejteget önmagában.63husocial mediaonline marketinghotelA közösségi média mint online marketingkommunikációs eszköz szerepe a budapesti ötcsillagos konferenciaszállodák marketingstratégiájábanThe role of social media as an online marketing communication tool in the marketing strategy of the 5-star conference hotels in BudapestDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány