Pintér, JózsefBarkó, Szabolcs2019-01-072019-01-072018-12-19http://hdl.handle.net/2437/262860A szakdolgozatom alapvetően azzal a céllal íródott, hogy megvizsgáljam, miként lehet minél inkább színesen, érdekesen, a diákokhoz közelebb hozva tanítani A felvilágosodás, a forradalmak és a polgárosodás kora című témakört, amely a felvilágosodástól kezdve a forradalmakon átívelve kitér még a polgárosodás folyamatára is Európában. Munkám igyekszik minél több perspektívát felkínálni mind a módszereket, mind az eszközöket tekintve olyan módon, hogy figyelembe veszi a legújabb pedagógiai irányzatok eredményeit, valamint a hagyományos, jól bevált módszereket egyaránt. Meglátásom szerint ezeknek a sikeres összeegyeztetése, szintézise hozhatja meg a várt eredményt a történelemtanítás színvonalának emelkedését tekintve.25hupolgárosodásforradalmakfelvilágosodástörténelemtanításmódszerekmunkaformákstratégiákIKT-eszközökproblémaorientált tanításA felvilágosodás, a forradalmak és a polgárosodás kora című témakör tanítási lehetőségei történelembőlDEENK Témalista::Történelemtudomány