Püski, LeventeKati, Balázs2017-12-152017-12-152017-12-15http://hdl.handle.net/2437/246529Szakdolgozatom John Maynard Keynesnek, a XX. század egyik legismertebb közgazdászának a két világháború közötti magyar sajtóban való megjelenésével foglalkozik. Az Arcanum digitális adatbázásának speciális kiválasztási folyamat útján szelektált újságcikket használtam fel, valamint a témához köthető releváns szakirodalmakat, különös tekintettel a brit szerzők munkáira. Munkám részletesen kitér a napilapok és a szaksajtó közötti különbségre, a Keynes-kép kialakulására és annak változására. Dolgozatom összefoglalójában kifejtettem a kutatás eredményeit, valamint a kutatási jövőbeli kiterjesztésének lehetőségeit.33huJohn Maynard Keynessajtótörténethírlapokrecepciómagyar sajtógazdaságtörténetA keynesi gazdaságelmélet magyarországi sajtórecepciójaDEENK Témalista::Történelemtudomány