Földi, KataFazekas, Edina2020-05-132020-05-132020-05-08http://hdl.handle.net/2437/287101Szakdolgozatom középpontjában a kereskedelmi üzletláncok által forgalmazott sajátmárkás, más néven kereskedelmi márkás termékek állnak. A dolgozat célja, hogy átfogó képet kapjunk a kereskedelmi márkás termékek jelenlegi nemzetközi és hazai helyzetéről. A dolgozat során bemutatom történetüket, fejlődésüket és azt, hogy milyen szerepet töltenek be ma a kiskereskedelemben. A dolgozat részét képezi egy szekunder és egy primer kutatás is, melyekben a kereskedelmi márkák piaci forgalmának és keresletének helyzetét vizsgáltam. A sajátmárkás termékek helyzetét a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. mintáján keresztül mutattam be.89hukereskedelemmárkakereskedelmi márkaLidlKereskedelmi márkák szerepének és jelentőségének elemzése egy kereskedelmi üzletlánc példáján keresztülAnalysis of the role and significance of commercial brands through an example of a commercial chainDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány