Nyakóné Kántor, MáriaDanku, Zsuzsanna2017-01-092017-01-092016-12-10http://hdl.handle.net/2437/233773Szakdolgozatomban a Kisvárdai Bessenyei György Gimnázium és Kollégium Arany János Tehetségfejlesztő Programját igyekszem vizsgálni. Az általános törvényi, történeti bemutatás, fejlődési ív vázolását követően hangsúlyozom a helyei sajátosságokat, majd a 11. A osztály konkrét példáját elemzem változatos módszerekkel, pl. interjúk, versenyeredmények, internetes bejegyzések segítségével. Választásom a 11. A osztályra azért esett, mert kellő időt töltöttek már az intézményben ahhoz, hogy az általános iskola utolsó éveiben kiforrott gondolataik - pl. a továbbtanulást, magát az életet elképzelve - befolyásoljál a gimnázium évei, eredményei, sikerei és tapasztalatai, viszont még kellő idejük van a továbbtanulásuk alakítására.47huAJTPtehetséggondozáshátrányos helyzetversenyeredményekAz Arany János Tehetséggondozó Program bemutatása a Kisvárdai Bessenyei György GimnáziumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány