Ráthonyi, Gergely GáborPető, Zoltán2025-01-132025-01-132024-10-30https://hdl.handle.net/2437/384867Szakdolgozatomban arra a kérdésre kerestem a választ, hogy milyen kapcsolatban áll a Z-generáció, egy szerintem kevésbé közkedvelt várossal, Münchennel. Kutatásom célja az volt, hogy megismerjem a generáció motivációit, és azt, hogy utaznak-e, és hogy mik a szokásaik, milyen tényezők befolyásolják őket a döntésükben. A dolgozatomat Németország elemzésével kezdtem, majd ezután tértem ki Bajorország fővárosára, Münchenre.München mellett még a második téma a Z-generáció volt, de emellett bemutattam a többi generációt is, és azok csoportjait, illetve szó esett, a generációk közötti különbségről is. Készítettem egy kérdőívet, melyben felmértem a Z-generáció utazási szokásait, és megtudtam, hogy hogyan vélekednek Németországról, illetve Münchenről.52huMünchenZ-generációUtazási szokásokMünchen mint turisztikai desztináció a Z-generáció körébenMunich as a Tourist Destination for Generation ZTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.