Perényi, SzilviaSzabó, Enikő2015-11-032015-11-032015-10-30http://hdl.handle.net/2437/217803Dolgozatom a sportmarketingről és a szponzorálásról szól. A szakirodalmi áttekintést és a sportágat érintő kérdések tisztázását követően, példákon keresztül mutatom be a magyar vízilabdasport különböző területein jelenleg érvényben lévő szponzori kapcsolatokat és azt, hogy a különböző szponzorok milyen marketing eszközöket használva egészítik ki a szponzorálásra vonatkozó tevékenységeiket. Ezt követően a ZF-Eger Vízilabda Klub marketingtevékenységének és szponzorálási gyakorlatának vizsgálatára vonatkozó kutatásaim eredményeit ismertetem.61husportmarketingszponzorálásvízilabdaSportmarketing a vízilabdában. Szponzorálási gyakorlat a ZF-Eger Vízilabda Klub példáján.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány