Szerepi, SándorKiss, Marianna2020-04-242020-04-242020-04-24http://hdl.handle.net/2437/284661Szakdolgozatom megírása során , szemelőt tartottam azt a tényt, hogy a bölcsődéből kikerült kisgyermekek hogyan veszik az óvodába lépés nehézségeit. Megvizsgáltam, hogy okoz- e bármiféle nehézséget azon gyerekeknél az óvoda kezdés, akik bölcsődébe jártak azokkal a kisgyermekekkel szemben, akik otthonról kezdik az intézményes szocializációjukat. Történnek-e bármiféle változások szülő és óvodapedagógusi szemmel. Mennyire tartják fontosnak, segítőnek a kisgyermeknevelői munkánkat a Téglási óvodában. Úgy gondolom, hogy a bölcsődében töltött idő alatt a kisgyermekek megkapják a megfelelő támaszt, szeretetet a testi, lelki, érzelmi és szociális fejlődésükhöz, a megfelelő alapot, hisz a kisgyermek életét egészen a felnőtté válásig, végig kíséri az elsődleges és másodlagos kötődés milyensége.39hukötődésszocializációanya-gyerek kapcsolatbölcsődei nevelésóvodakezdésA bölcsődében jól kialakult másodlagos kötődés hatása az óvodai élet mindennapjaibanDEENK Témalista::Neveléstudomány