Ráthonyi, Gergely GáborTanka, Eszter Kincső2023-05-092023-05-092023-04-26https://hdl.handle.net/2437/352463A dolgozatom célja, hogy bemutassam, hogy a közösségi média változásai milyen hatással voltak a turizmusra és az emberek utazási döntéseire. Dolgozatomban a turizmussal kapcsolatos fogalmak tisztázása után megvizsgáltam a turizmust az online térben, majd ismertettem a közösségi média fontosabb fogalmait és az újmédia világát. Ezt követően a primer és szekunder kutatási módszereim leírásával folytattam a dolgozatot. Ez után következett az eredmények bemutatása és azok kiértékelése. A továbbiakban az ezekből levont következtetéseimről írtam, ahol összevetettem a hipotéziseimet a kérdőíves elemzés eredményeivel, majd a dolgozat végén ezen következtetések alapján néhány javaslatot fogalmaztam meg.74huturizmusutazásutazási döntésközösségi médiasocial mediainfluenszerHogyan alakítja át a közösségi média a turizmus iparágátHow social media transforms the tourism industryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány