Péter-Szarka, SzilviaKöpösdi, Zsuzsa2018-05-082018-05-082018http://hdl.handle.net/2437/251410Jelen kutatás a kitartás, az önszabályozó tanulási készség, a halogatás, a motiváció és az oktatói interakció hatásainak vizsgálatával foglalkozik a hallgatói sikerességre vonatkozóan online tanulási környezetben. Ezek a tényezők kimutathatóan fontos szerepet játszanak az online tanulási környezetben. A kutatás célja annak vizsgálata, hogy mivel tehető sikeresebbé az online kurzusok hallgatóinak tanulási folyamata, vannak-e olyan készségek, amelyek fejlesztésével könnyebbé tehető a hallgatók online tudáselsajátítása, és vannak-e olyan eszközök az oktatók kezében, amellyel hallgatóikat sikeresebbé tehetik.44huönszabályozó tanulási készségonline kurzusoktanulmányi halogatáskitartásonline tanulási környezethallgatók sikerességeA hallgatói sikerességet befolyásoló tényezők online tanulási környezetbenEgyetemi hallgatók pszichológiai segítségkérésre vonatkozó attitűdje és attitűdváltozásaA kezdődő felnőttkorra jellemző kapunyitási pánik vizsgálataA hangulat emlékezetre kifejtett hatásainak vizsgálataDEENK Témalista::Pszichológia