Soltész, JuditBajnok, Matild2018-01-032018-01-032018-01-01http://hdl.handle.net/2437/246763Szakdolgozatomban arra keresem a válaszokat, hogy hogyan tudnám a saját szervezetemet, iskolámat megfelelően vezetni és irányítani, hogy az sikeres legyen és vezetésem alatt fejlődésen menjen keresztül. Ennek érdekében milyen eszközökhöz tudok nyúlni, kik azok, akik ebben a segítségemre tudnak lenni. Arra keresem a választ, hogy megfelelően látom-e az intézmény jelenlegi helyzetét, mind a személyi, mind a tárgyi feltételek tekintetében, majd pedig a megfelelő helyzetelemzés után képes vagyok-e megfelelő irányt kijelölni. Elsősorban három fő irányt kívánok megjelölni, három olyan felvetést, melyeket mindenképpen szeretnék elérni, megvalósítani esetenként tovább fejleszteni. Az első, feltérképezni a meglévő pedagógus állományt. Megvizsgálni mennyire készek és alkalmasak a színvonalas, folyamatosan megújuló munkavégzésre, oktatásra. A második, megvizsgálni mennyire fordít hangsúlyt az iskola a hátrányos helyzetű és egyéni bánásmódot igénylő tanulók oktatására. A harmadik terület, a tanulást segítő megfelelő környezet biztosítása a diákok számára.50huintézményfejlesztéshelyzetelemzésSWOTkérdőívIntézményfejlesztési lehetőségek a Kossuth Lajos Gimnázium Nagyiváni Általános IskolájábanDEENK Témalista::Neveléstudomány