Darabos, ÉvaLázók, Ildikó2010-03-032010-03-0320092010-03-03http://hdl.handle.net/2437/92579Dolgozatom célja annak feltárása, hogy az ország legnagyobb vállalati és lakossági ügyfélkörével rendelkező bankja, az OTP és Kereskedelmi Bank ( továbbiakban OTP Bank) elektronikus szolgáltatásainak bemutatásával tanulmányozásával mi a jellemző a jelenlegi gyakorlatra, milyen új csatornák segítik az elektronikus bankszolgáltatások elterjedését. Dolgozatom elején bemutatom a hagyományos és az elektronikus fizetési módok előnyeit, hátrányait, főbb jellemzőit. Bemutatásra kerülnek a bankkártyák és az elektronikus banki szolgáltatások csatornái. Lezárásként pedig az OTP Bank Direkt néven ismertté vált szolgáltatásait mutatom be. Dolgozatom célja annak feltárása, hogy az ország legnagyobb vállalati és lakossági ügyfélkörével rendelkező bankja, az OTP és Kereskedelmi Bank ( továbbiakban OTP Bank) elektronikus szolgáltatásainak bemutatásával tanulmányozásával mi a jellemző a jelenlegi gyakorlatra, milyen új csatornák segítik az elektronikus bankszolgáltatások elterjedését. Dolgozatom elején bemutatom a hagyományos és az elektronikus fizetési módok előnyeit, hátrányait, főbb jellemzőit. Bemutatásra kerülnek a bankkártyák és az elektronikus banki szolgáltatások csatornái. Lezárásként pedig az OTP Bank Direkt néven ismertté vált szolgáltatásait mutatom be.48 p.huelektronikus bankolásbankszolgáltatásOTP BankElektronikus banki szolgáltatások az OTP Bank gyakorlata alapján.