Pakurár, MiklósBernáth, Tibor2022-10-272022-10-272022-10-24https://hdl.handle.net/2437/338377A dolgozat egy projektet tartalmaz amely a vevői elégedettséget vizsgálja. Egy self-service új folyamat bevezetése valósult a projekt kapcsán az NI Hungary Kft-nél. Ezen keresztül kerül megvizsgálásra a projekt hatása és kiértékelésre annak sikeressége. Ezen felül egy elemzés a projekt időgazdálkodásáról és ezen keresztül fejlesztési javaslatokat fogalmazok meg, mi az amit jobban lehetne csinálni a jövőben, illetve hibák merültek fel a projekt során. Jó tanulság egy valós projekt megvalósulása és az elméleti projektmenedzsment pontok követése. A dolgozat célja az volt, hogy a projektet megvalósítsuk a cégnél, és kiértékeljem az időfelhasználást és annak hatékonyságát.51huNI Hungaryprojektmenedzsmentself-serviceA self-service hatása a kalibrációs megrendelések mennyiségére és a vevői elégedettségre az NI-nálImpact of self-service improvement for the calibration order volume and customer satisfaction at NIDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment