Darnai, BalázsKiss, Balázs2020-10-272020-10-272020-10-26http://hdl.handle.net/2437/297652Dolgozatom célja esettanulmányként bemutatni, hogy a járvány magyarországi első hullámának kitörése hogyan érintette a Raiffeisen Bank személyi kölcsön hitelezését, majd pedig azt, hogy az idő előrehaladtával és az egyre gyűlő tapasztaltokkal hogyan tudtunk változtatni ezen a folyamaton annak érdekében, hogy az ügyfelek számára ne legyen érzékelhetően hosszabb és bonyolultabb a hiteligénylési folyamat, mint a vírushelyzet kialakulását megelőzően. Ezen példán keresztül szeretném bebizonyítani azt, hogy a Six Sigma módszertan hogyan alkalmazható a szolgáltatószektorban még abban az esetben is, ha rövid idő áll rendelkezésre a folyamati változtatások kidolgozására és a módosítások végrehajtására.55hukoronavírusbankfolyamatmenedzsmentSix SigmaA koronavírus válság hatása a Raiffeisen Bank személyi kölcsön hitelezési folyamatáraDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány