Bács, Bence AndrásSzilágyi, Ákos Márton2023-05-032023-05-032023-04-25https://hdl.handle.net/2437/351624A szakdolgozatomban a NAGÉV cégcsoport marketing tevékenységét mutatom be. A témaválasztásom oka személyes indíttatású. A Debreceni Egyetem marketing és kereskedelem szakos hallgatója vagyok és emellett a NAGÉV Kft-nél dolgozom. A dolgozatom szakirodalmi áttekintésében legelőször ismertetem a marketing és a márkaérték fogalmát, majd ezt követően a marketingkommunikációra helyezem a hangsúlyt. Bemutatom a marketingkommunikáció fogalmát, elemeit és eszközrendszerét. A tanulmányom leíró jellegű, amelyben szeretném részletesen bemutatni a NAGÉV cégcsoport marketing tevékenységét. Bemutatom, hogy milyen változások történtek a vállalkozás életében a fent említett területen az elmúlt időszakban. Célom rávilágítani arra, hogy milyen potenciál rejtőzik még a vállalat marketing tevékenységében, milyen teendőket lehetne még végrehajtani.50humarketingcégcsoporttűzihorganyzásNAGÉVjárdarácsA NAGÉV cégcsoport marketing tevékenységeiMarketing activities of the NAGÉV groupDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány