Siklós, BalázsVizler, Judit2007-01-092007-01-0920062007-01-09http://hdl.handle.net/2437/499Szakdolgozatomban a magyar országimázs- teremtés alakulását mutatom be a kilencvenes évektől napjainkig. Dolgozatom első részében, az elméleti bevezetőben, ismertetem az image fogalmát, többféleképpen csoportosítható fajtáit, külön kitérve az országimázs fogalmára, meghatározására. Ezután az egyedi arculattervezés négylépcsős folyamatát mutatom be, ismertetve a négy szakasz mindegyikét: kutatás, alkotás, bevezetés, ellenőrzés. A következő fejezetben már gyakorlati oldalról foglalkozom a témával. Bemutatok minden olyan jelentős lépést, mely hatással volt országunk arculatának alakulására. Külön foglalkozok az Országimázs Központ és a Magyar Turizmus ZRt. tevékenységével, kommunikációjával.792750753 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókimageországimázsOrszágimázs KözpontarculattervezésMagyar Turizmus ZRt.Public relationsHungary -- Economic policyA magyar országimázs alakulása a kilencvenes évektől napjainkigKözönségkapcsolatokMagyarország -- gazdaságpolitikaip