Szakály, ZoltánPető, KárolyPopp, JózsefJasák, Helga2018-08-222018-08-222015Táplálkozásmarketing. -2 : 1 (2015), p. 3-9. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/256129A fenntartható fogyasztás iránt elkötelezett fogyasztói csoport, a lohas szegmens jellemzőifolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM074703AgrártudományokÉlelmiszertudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/01_Szak%C3%A1ly-Z.-Pet%C5%91-K.-Jas%C3%A1k-H._A-fenntarthat%C3%B3-fogyaszt%C3%A1s-ir%C3%A1nt-elk%C3%B6telezett-fogyaszt%C3%B3i-csoport-a-LOHAS-szegmens-jellemz%C5%91i_final.pdfhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/2/12018-08-30