Kiss, AnitaMenyhárt, Ágnes2008-08-282008-08-2820082008-08-28http://hdl.handle.net/2437/6131Dolgozatom a vállalatértékelésről szól. Előzetes kutatások után azért döntöttem ezen téma mellett, mert úgy gondolom, hogy a vállalatok életében ez a terület elhanyagolhatatlanul fontos, különösen a XX. illetve XXI. században, amikor mindenki a pénzzel és a megélhetéssel foglalkozik. A vállalatértékelés nem új keletű fogalom, valamilyen szinten már az ókorban is foglalkoztak vele. Dolgozatomban először írok arról, hogy mi is az a vállalati érték, mert bár ez a kérdés olyan túl általánosnak tűnik mégis fontos tudni, hogy miről ír az ember. És bemutatom a vállaltértékelés kronológiáját is. Ezek után részletesen írok a különböző vállalatértékelési módszerekről, majd a stratégiák szerepéről a vállalatértékelésben. Hiszen az elmúlt évtizedben a megfelelő stratégia megválasztása egyre fontosabb szerepet kapott a vállalatok értékelésében, ezért elengedhetetlen, hogy foglalkozzunk ezen területtel is.63huvállalati értékvállalatértékelés fejlődési tendenciáiértékmaximalizálásvállalatértékelési módszerekVállalatértékelés