Fehér, AndrásNagy, Boglárka2022-10-242022-10-242022-10-23https://hdl.handle.net/2437/337992A környezetvédelem a modern kor egyik legkardinálisabb problémája, mely gyorsan a szakértők központi témakörévé vált. Talán utóbbi tényezőnek köszönhető, hogy az emberek számára egyre inkább kezd elsődleges szemponttá válni a fenntarthatóság. Kutatásom fő célja volt, hogy a szakirodalmon és primer kutatáson keresztül nagyobb tudásra tegyek szert a környezetvédelem szerepével kapcsolatban a marketing üzenetek kialakítása során. Emellett, szerettem volna nagyobb belátást nyerni a fogyasztói attitűdökbe a fenntarthatóság tekintetében. Kitértem a főbb természeti problémákra, a fenntarthatóság kritériumaira, melyek vonatkoznak a fogyasztókra, a vállalatokra és azok termékeire és szolgáltatásaira. Továbbá, a marketingben is egyre nagyobb szerepet játszik a „zöldülés”, mely már az influencerek körében is egyre inkább elterjedt.87huFenntarthatóságInfluencer marketingKörnyezetvédelmi marketingA fenntarthatóság szerepe a marketingben, az influencerek hatása a „zöldülésre”DEENK Témalista::Környezettudományok::KörnyezetvédelemDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing