Balogh, LászlóKászoni-Kövendi, Zsuzsánna2022-05-102022-05-102022-04-07http://hdl.handle.net/2437/332985A dolgozat első fejezetében a tehetség történeti áttekintését mutatom be. A második fejeztben rátérek a tehetség fejlesztésének lehetőségeire a középiskolában, majd a harmadik fejezetben bemutatom a gazdagítást és dúsítást, valamint annak gyakorlatát az oktatásban, eddigi tapasztalataimra hagyatkozva. A tanítási módszereim közül a leghangsúlyosabb, és a gyakorlatban leginkább alkalmazott technikákra térek rá, mint a képességek és készségek fejlesztése, a differenciálás és a kreativitás fejlesztésének lehetőségei a középiskolában. Végezetül pedig a gyakorlatban megvalóst gazdagítási programokat ismertetem. Befejező gondolatként összegzem tapasztalataimat.61huTehetséggondozás, tehetségfejlesztés, gazdagítás, dúsítás, deifferenciálás, készségfejlesztés, kooperetív tanulásTEHETSÉGGONDOZÁS A KÖZÉPISKOLÁBAN GAZDAGÍTÁS ÉS DÚSÍTÁS A SPANYOL NYELV TANÍTÁSÁBANDEENK Témalista::NeveléstudományDEENK Témalista::Pszichológia