Mező, KatalinZsemján, Eszter2022-03-292022-03-292022-03-29http://hdl.handle.net/2437/329581Jelen kutatás célja annak megismerése, hogy Magyarországon és Finnországban hogyan s milyen formában valósul meg a tanulásban akadályozott tanulók integrált, inkluzív oktatása, nevelése. További kérdésként vizsgáljuk, hogy a két országban élő pedagógusok mennyire elfogadóak a fogyatékos emberekkel szemben (különösen a tanulásban akadályozottakkal), támogatják-e az integrált inkluzív oktatásukat, nevelésüket, mennyire vannak megelégedve a mostani oktatási rendszerünkkel, ha változásra vágynak azt, hogyan s milyen módon szeretnék megvalósítani.40huIntegratív oktatásInkluzív oktatásGyógypedagógiaTanulásban akadályozottságSajátos nevelési igényFinnország integrált, inkluzív oktatása és neveléseMagyarország integrált, inkluzív oktatása és neveléseA tanulásban akadályozott tanulók integrált, inklúzív nevelésének, oktatásának összehasonlítása Magyarországon és FinnországbanDEENK Témalista::Neveléstudomány