Rusinné Fedor, AnitaHomonyik, Eszter2020-11-172020-11-172020-11-16http://hdl.handle.net/2437/298567Érdeklődésem homlokterében az áll, hogy mi az, ami motiválja a diákokat a továbbtanulásban, mi motiválja a továbbtanulni nem szándékozó fiatalokat és, hogy vajon van-e összefüggés a családtagok szocioökonómiai státusza és a továbbtanulás előtt álló fiatalok felsőoktatásba való belépési szándéka között. Továbbá szeretnék arra is választ kapni, hogy van e különbség a jövőbeni tervek között azoknál a diákoknál, akik gimnáziumban és szakközépiskolában folytatják tanulmányaikat. Összegezvén tehát a kutatási kérdésem az, hogy vajon mely tényezők határozzák meg leginkább a fiatalok továbbtanulási terveit.43huTovábbtanulásMotivációMunka értékeTovábbtanulás értékeA tanulás és munka értéke a továbbtanulás előtt álló fiatalok körébenDEENK Témalista::Társadalomtudományok