Nagy, FruzsinaCsarkó, Csaba2024-06-182024-06-182024-05-09https://hdl.handle.net/2437/373459Záródolgozatom a 14 hetes gyakornoki munkám alatt megszerzett tapasztalatok, illetve különféle elektronikus források alapján jött létre. Egy online kiskereskedelemmel foglalkozó cégnél volt szerencsém eltölteni a gyakorlati időmet, ahol sikerült megismerkednem az elektronikus kereskedelem világával. A dolgozatom célja az volt, hogy bemutassam az online teret, és az itt lévő kereskedelmi lehetőségeket. A digitalizáció hatására egyre több igény van az e-kereskedelemre. Ahogy a címben is látszik, úgy gondolom, hogy egyre nagyobb hatást gyakorol vagy fog gyakorolni ez a terület az emberek életére. A személyes okokon kívül ezért is döntöttem úgy, hogy ezt a témát szeretném feldolgozni egy záródolgozat keretein belül. Alapvetően hozzám is közel áll a téma, nap mint nap használom az internetet adta lehetőségeket és figyelem a különböző online webshopokat.22hukereskedeleme-kereskedelemmarketingBetekintés az online kereskedelem világába, amely egyre nagyobb hatást gyakorol az emberek életéreInsight into the world of online commerce, which has an increasing impact on people's livesKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.