Virágos, MártaBujdosóné Dani, ErzsébetTóthné Behina, Beáta2021-04-192021-04-192021-04-16http://hdl.handle.net/2437/306235A digitális oktatás, az átalakuló szakképzés kihívásai és a könyvtárak megújulása folyamatok metszéspontjában egy vízió formálódik bennem iskolai könyvtárunk és benne a könyvtáros új szerepéről. Az iskolai könyvtárunk átalakul az iskola tudástárává és tudásközpontjává. Önkéntes alapon szerveződő és bizalmon alapuló, tanárokból és diákokból álló tanuló közösség fizikai, mentális és virtuális tanulótere lesz, ahol a tudáskonverzió, tudásmegosztás, új tudás létrehozása kötetlen beszélgetések, tréningek, e-learning tananyagfejlesztés, és sok más kreatív formában valósul meg. A könyvtáros információs szakemberi szaktudását is felhasználva, mint tudásmenedzser a koordinátora és mozgatórugója ennek a folyamatnak.74hutudásmenedzsmentiskolai könyvtárTudásmenedzsment az iskolai könyvtárbanDEENK Témalista::Könyvtártudomány