Soós, MihálySándor, Kitti2025-01-132025-01-132024-10-21https://hdl.handle.net/2437/384818A kutatásommal a kuponok fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását vizsgáltam az FMCG-szektorban. A kutatás célja az volt, hogy lássam milyen szerepet töltenek be a kuponok a vásárlások során, milyen gyakran használják a fogyasztók, milyen típusú kedvezményeket preferálnak leginkább. Megvizsgáltam, mennyire befolyásolják a fogyasztók döntéseit, milyen kuponok által biztosított előnyöket, vagy éppen hátrányokat érzékelnek. A kutatás kitér arra is, hogy mennyire hajlamosak a fogyasztók hirtelen felindulásból vásárolni, mik azok a befolyásoló tényezők, melyek hatására olyat is megvesznek, amit eredetileg nem is terveztek. A kutatás online kérdőíves formában történt, 212 fő vett részt a kitöltésben. A kapott eredmények tükrözik a kuponokhoz társuló preferenciákat és azok vásárlásösztönző hatását.60hukuponfogyasztói magatartásFMCGA kuponok fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása az FMCG - szektorbanThe impact of coupons on consumer behavior in the FMCG industryKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.