Gyarmati , GáborBánhidi, Kristóf2023-05-102023-05-102023-05-10https://hdl.handle.net/2437/352614Dolgozatom témájának kiválasztásánál az volt az elsődleges szempont, hogy érdeklődve figyelem az emberek reakciót, viselkedéseit. Élőben az utcán, szórakozóhelyen vagy akár egy boltban ez egyszerű és eléggé szemléltetni is tudja a mostani monoton életünket.A kereskedelem sokat változott, teljesen új ágak jöttek létre. Kényelmes manapság a nap 24 órájának bármelyik percében a számítógép elé ülni és keresgélni, kutatni új és eddig nem ismert tények, jelenségek után. Ez egyszerre lehet a szabadidőnk kitöltése, unalom űzése vagy a későbbi feladataink mellé be nem férő plusz teher levétele a vállunkról. Évekkel ezelőtti járvány és annak hatásai mutatták meg igazán az e-kereskedelem és az internet létjogosultságát. Ezen időszakban hatalmas előnyt élvezett az érintés, kontakt mentes vásárlás.21hue-kereskedelemmarketingreklámE-kereskedelem hatása a vásárlói szokásokraDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány