Nagy, Adrián SzilárdMarton, Mónika2011-05-272011-05-2720112011-05-27http://hdl.handle.net/2437/108910Az elmúlt 20 évben a magyar bankrendszer jelentős fejlődésen ment keresztül. Kiépültek a kétszintű bankrendszer intézményi feltételei, a létrejövő kereskedelmi és univerzális bankok tevékenységi köre fokozatosan bővül, és a közöttük lévő verseny fokozatosan erősödik. A bankoknak újabb és újabb szolgáltatásokkal kell előállniuk, hogy állni tudják a versenyt. A sokszínűbb szolgáltatásokhoz azonban egyre bonyolultabb díjrendszer párosul. A klasszikus kereskedelmi banki tevékenységek mellett a megjelenő új termékek, szolgáltatások szerepe és súlya fokozatosan növekszik a bankpiacon. A lakossági üzletágban a fogyasztói kereslet bővülése és a technikai fejlődés következtében az új értékesítési csatornák irányába való elmozdulás figyelhető meg. Egyre népszerűbbek a különböző lakossági folyószámla szolgáltatások és az azokhoz kapcsolódó különféle betétkártyák, megtakarítási illetve folyószámlahitelezési lehetőségek, valamint az elektronikus banki szolgáltatások.89huBankFolyószámla szolgáltatásokBanki termékek,szolgáltatások,lakossági folyószámla szolgáltatások az OTP Bank Nyrt. gyakorlata alapjánBanking Products, Services and Private Current Account Services of OTP Bank Nyrt.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::VállalatgazdaságtanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Pénzügy