Újné Pethő, AndreaSzamkó, Eszter2017-01-092017-01-092016-12-19http://hdl.handle.net/2437/233766Tanári szakdolgozatom középpontjában két reflektált óraterv található, amely a magyar kortárs irodalom különböző aspektusait, jegyeit, kontextusait mutatja be. Az óratervek célja, hogy a diákok a tanítási órák keretein belül közelebbi kapcsolatba kerüljenek a kortárs szerzőkkel és művekkel. Továbbá kiemelten fontosnak tartom, hogy a diákok az „újfajta mediális” lehetőségek és a legújabb magyar líra viszonyrendszerét megismerjék, a popularitás és kánon határsávjait értelmezni tudják, saját értelmezői horizontjuk bővüljön; befogadási, olvasási stratégiájuk szélesedjen.38hukortárs magyar irodalomintertextualitásslam poetryA kortárs magyar irodalom oktatási lehetőségei 8. osztályban. Reflektált óratervekIsmerkedés a jelenkori magyar líra sajátosságaivalDEENK Témalista::Irodalomtudomány::Összehasonlító irodalomtudomány