Balsa-Budai, NikolettIványi-Gondor, Daniella2022-05-062022-05-062022-05-05http://hdl.handle.net/2437/332469Dolgozatomban a marketingmix 4p elemeiről írok, illetve arról, hogy ezek hogyan valósulnak meg a Lidl Magyarország Bt.-nél, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi láncánál.Írásomban kitérek az elméleti alapokra, majd példákon keresztül vezetem át azokat a gyakorlatra. Bemutatom a Lidl rövid történetét is. Ismertetem a célkitűzéseit, illetve tevékenységeit. Célom az, hogy átfogó képet adjak arról, hogy a marketingmix 4P eleme hogyan is valósul meg a valóságban. Dolgozatom végén összefoglalom a tapasztalatokat.22humarketingmix,LidlA marketingmix 4P elemeinek bemutatása és annak megvalósulása a Lidl Magyarország Bt.-nélDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány