Dávid, ImreJuhos, Lili2024-06-202024-06-202024-04-13https://hdl.handle.net/2437/374348Szakdolgozati kutatásom során a 4. osztályos tanulók kreativitását vizsgáltam a tanulmányi teljesítmény és a szabadidő eltöltésével összefüggésben papír-ceruza módszerrel. A dolgozatomban megtalálható kutatás céljaként megemlíthető, hogy arra a kérdésre kerestem a választ, hogy milyen kreatív jellegű tevékenységekkel foglalkoznak a tanulók szabadidejükben. Ezenfelül szerettem volna választ kapni arra a kérdésemre is, miszerint van-e összefüggés a kreativitás és a tanulmányi eredmények között.58hukreativitásszabadidős tevékenységektanulmányi eredményA kreativitás vizsgálata az alsó tagozatos tanulók körébenPszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.