Siklós, BalázsNagy, Krisztina Zsuzsanna2009-10-022009-10-0222009-10-02http://hdl.handle.net/2437/89481Dolgozatomban a külföldön már széles körben ismert és alkalmazott gerillamarketing taktikákat mutatom be, hatékonyságukat összevetve a klasszikus marketing eszközökével. Kitérést teszek a Jay Conrad Levinson által ismertté vált gerilla-harcmodorú üzletvezetésre, melyben fontos szerep jut az emberi pszichológiának is. Láthatjuk milyen változásokon ment keresztül a gerillamarketing, mióta Levinson elsőként definiálta azt, és megismerhetjük ma alkalmazott technikáit, a buzz-, vírus-, ambient-, és astroturfing-marketing keretében. Példákon és táblázatokon keresztül vizsgálhatjuk meg a marketing ezen új vállfajának eredményességét és Magyarországon is elért sikereit.64hugerillamarketingvírusmarketingastroturfingambientbuzzA gerillamarketing