Erdey, LászlóKapossy, Krisztina2008-08-282008-08-2820082008-08-28http://hdl.handle.net/2437/6121Dolgozatom témája a politikai marketing kialakulásának, fejlődésének és megerősödésének bemutatása három választási cikluson keresztül. Munkám során külön-külön tanulmányoztam az 1990-es, 1994-es és az 1998-as országgyűlési választásokat megelőző kampányokat, melyek az adott időpontban fontos információt nyújtottak a politikai paletta színezetéről, a pártok támogatottságáról és annak változásáról. A politikai élet azon szereplőivel is foglalkoztam, akik a korszakra jellemző kommunikációs eszközökkel próbálták befolyásolni a választásokat. Miután az állampolgárok sok esetben csak elvétve találkozhatnak közvetlenül a politikával, ezért ismereteik többsége a médiából származik, amely kiemelkedő szerepet tölt be és segíti a rivális politikai szereplőket abban, hogy alternatív valóságértelmezéseiket, valóságkonstrukcióikat, üzeneteiket versenyeztessék.87hupolitikamarketingkommunikációkampányválasztásPolitikai marketingAz 1990-es, 1994-es és az 1998-as országgyűlési választások