Dajnoki, KrisztinaJuhász, Fanni2024-06-192024-06-192024https://hdl.handle.net/2437/373777Az elmúlt évtizedekben a munkaerőpiac és a munkavállalói elvárások gyors változása jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. A repülőterek, mint speciális munkakörnyezet különösen érzékenyek a gyorsan változó trendekre. A Debrecen Nemzetközi Repülőtér esetében a munkáltatói márkaépítés és a vonzó munkahelyi kultúra kiemelt jelentőségűvé vált a tehetséges munkaerő vonzása és megtartása érdekében. A diplomamunkám a munkáltatói márkaépítés jelentőségét vizsgálja, különös tekintettel arra, hogyan alakítható ki egy olyan munkahelyi környezet, amely tükrözi a vállalati értékeket, és hogyan befolyásolja ez a munkavállalói elégedettséget, elkötelezettséget. A kutatás során a repülőtéri munkaerőpiaci tendenciák és a globális kihívások tükrében elemzem a munkáltatói márkaépítés stratégiáit és gyakorlati megvalósítását a Debrecen Nemzetközi Repülőtéren.62humunkáltatói márkaDebrecen Nemzetközi Repülőtérhumánerőforrás menedzsmentA Debrecen Nemzetközi Repülőtér munkáltatói márkaépítéseEmployer branding at Debrecen International AirportTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.