Fazekas, IstvánKissné Csorba, Erika2023-05-112023-05-112023-05-05https://hdl.handle.net/2437/352910A szakdolgozatom problémafelvetése abból indul ki, hogy hogyan lehetne az óvodapedagógus és tanító szakos hallgatók klímaváltozással kapcsolatos attitűdjét úgy formálni, olyan tudás birtokába juttatni őket, hogy a 21. század kihívásai közepette is helyt tudjanak állni és ismereteiket a következő nemzedékeknek is át tudják adni. A vizsgálódásom azt erősítette meg bennem, hogy tovább kell erősítenem az oktató-nevelő munka hatékonyságát, a hallgatók természettudományos kompetenciáinak a fejlesztését annak érdekében, hogy a megszerzett tudásukat ne csak alkalmazni tudják, hanem hatékonyan tovább is tudják adni a következő generációknak, akikből így a környezetükért felelős állampolgárok nevelődhetnek.31huattitűdformálásklímaHallgatói attitűdformálás a klímaváltozás kapcsánDEENK Témalista::Földtudományok::KörnyezetföldrajzHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.