Fehér, AndrásSimon , Zoltán2024-06-182024-06-182024https://hdl.handle.net/2437/373394Az ügyfélkapcsolat rendszere mai napig nagy szerepet játszik minden vállalkozás életében. Az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése lehetővé teszi, hogy a vállalatok jobban megismerjék ügyfeleiket, és személyre szabott szolgáltatásokat nyújtsanak számukra. Ebben fontos szerepet játszik a CRM filozófia. Záródolgozatomban fontosnak tartom bemutatni az ügyfélcentrikus életmód szerepét a vállalati szektorban, mert ez segít versenyelőnyt kialakítani a vállalatok sikerének és növekedésének szempontjából. A második fejezet tartalmazza A Magyar Posta Zrt. online-offline csatornák összehangolását, az online ügyintézéstől egészen az offline, személyes ügyintézésig. Annak érdekében, hogy a Magyar Posta továbbra is kényelmet és hatékonyságot nyújtson vevői számára, digitálisan és fizikálisan is törekszik maximalizálni ezeknek a lehetőségét. Külön alfejezetben van szó a Magyar Posta Zrt. kialakulásáról, illetve szolgáltatásairól. Ebben a fejezetben szó van a csomagküldemények, levélszolgáltatások, és a banki szolgáltatások formáiról. Az ötödik alfejezetben fontosnak tartottam kiemelni az ügyfélszolgálatok minőségét általánosan, illetve a Magyar Posta Zrt. keretein belül, esetleges panaszok beérkezésével a problémamegoldó képességeire is utaltam a záródolgozatomban.26huügyfélkapcsolatCRMMagyar Posta Zrt.Ügyfélkapcsolat rendszere és szerepe a Magyar Posta Zrt. keretein belülCostumer relationship system and role within Magyar Posta ZrtKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.