Kiss, ZsuzsannaVolkova, Krisztina2015-05-192015-05-192015http://hdl.handle.net/2437/213246A tudásmenedzsmentre kiterjedő szakirodalmi áttekintés után bemutatom az 1000 Út Utazási Irodát szervezeti szempontból. Az utazási irodán belül a hajdúszoboszlói egységre fektetek nagyobb hangsúlyt. A választott céget (és hajdúszoboszlói részlegét) SWOT elemzés segítségével vizsgálom. Ezután keresem azokat a tudástranszfert támogató jelenségeket a cégen belül, melyek elősegítik a cég tevékenységét. A tudás átadását támogató csatornák közül bemutatom a study tour menetét, melyet az utazási iroda rendszeresen alkalmaz. A SECI modell segítségével példákat keresek az új tacit és explicit tudás keletkezését illetően. Továbbá igyekszem bemutatni, hogy milyen fejlődést hozott a hajdúszoboszlói részleg Magyarország keleti régióját illetően.55huTudásmenedzsmentSECI modellTudástranszferTudásmenedzsment és tudásátadás az 1000 Út Utazási IrodánálKnowledge Management and Knowledge Transfer at the 1000 Roads Travel AgencyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment