Harangi, BalázsKovács, Miklós Szabolcs2023-04-192023-04-192023-04-18https://hdl.handle.net/2437/350103Ágens fejlesztése megerősítéses tanulással egy egyszerű Snake játékhoz. A tanításhoz alkalmazott modellek különböző paraméterekkel történő tanítása mellett megvizsgálásra kerül két különböző ágens, melyek két hasonló alapú, de mégis eltérő tanulást alkalmaznak. Dolgozatomban kitérek a mesterséges intelligencia hagyományos változataira, a megerősítéses tanulás ezzel szembeni különbségeire, az általam létrehozott játék felépítésére példákon keresztül, és a tanuló ágensek tulajdonságaira. Szót ejtek a Unity Editorról, melyben a játék készült C# nyelv segítségével. Végeredményben összehasonlítom a két ágens elért eredményeit.41huAIMachine learningfejlesztéssnakeMegerősítéses tanulás alkalmazása egyszemélyes játékok fejlesztéséhezDEENK Témalista::Informatika::InformációtechnológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.