Árváné Ványi, GeorginaDeák, Gergely2013-11-052013-11-0520132013-11-05http://hdl.handle.net/2437/175963Kutatásom során vizsgáltam a gyümölcs- és szőlőbor vásárlást befolyásoló tényezők szerepét, valamint a vásárlás folyamatára ható tényezők fontosságát. Célul tűztem ki, hogy a primer és szekunder kutatásaim segítségével átfogó képet nyújtsak a borvásárlók vásárlási szokásairól, borral kapcsolatos preferenciáiról, vásárlásaik céljáról, motívumairól. A vásárlási szokásokkal kapcsolatos kérdések kapcsán célom részletesen kitérni a vásárlás céljaira, a vásárlás gyakoriságára, mennyiségére, értékére, helyére és a vásárlási döntés szempontjaira.55hugyümölcsborGyümölcsbor fogyasztási szokások vizsgálataEvaluation of fruit wine consumption habitsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing