Revákné Markóczi, IbolyaFarkas, Anna2020-05-122020-05-122020-05-11http://hdl.handle.net/2437/286975Szakdolgozatomban a Debreceni Egyetem tanár szakos hallgatóinak környezeti attitűdjét mértem fel kérdőíves vizsgálat keretében, majd SPSS programmal végeztem a kiértékeléseket. Célom volt feltárni, hogy a tanár szakos hallgatók milyen szintű környezeti attitűddel rendelkeznek, a környezeti attitűd három összetevőjének (ismeret, érzelem, viselkedés) szintje között van-e szignifikáns eltérés. Van-e különbség az évfolyamok, nemek, a természettudományos és nem természettudományos szakos hallgatók között a környezeti attitűdöt és összetevőit illetően. Valamint, hogy a környezeti attitűdöt mennyiben befolyásolja egy környezetvédelmi témájú óra megléte. Eredményül azt kaptam, hogy a tanár szakos hallgatók környezeti attitűdje jónak mondható. A környezeti attitűd összetevőinek szintjei között és a nemek tekintetében tapasztaltam egyedül szignifikáns eltérést.35hukörnyezeti attitűdattitűdtanár szakos hallgatókattitűdvizsgálatkörnyezetA Debreceni Egyetem tanár szakos hallgatóinak környezeti attitűdvizsgálataDEENK Témalista::Biológiai tudományok