Kontor, EnikőRózsa, Judit2007-01-122007-01-1220062007-01-12http://hdl.handle.net/2437/585A diplomamunka központjában a dohánytermékekre vonatkozó magyar reklámjogi szabályozások állnak. Részletesen szerepel benne az 1997. évi LVIII. törvény értelmezése a dohányárura vonatkozóan, majd taglalom a 2001-es szigorítás következményeit. Megvizsgáltam a dohánygyárak helyzetét és lehetőségét a 2001. évi I. törvényt követően, valamint az egyre inkább előtérbe kerülő dohányzásellenes politikák, programok jelentőségét. Elemeztem a nemdohányzók védelméről szóló törvény hatását a magyar társadalomra nézve. Az Európai Unió tagjaként Magyarországnak is be kell tartani az uniós irányelveket, határozatokat, rendeleteket. Vizsgálódásom főként a dohányáru reklámozásával, értékesítésével, forgalmazásával kapcsolatos irányelvekre terjedt ki. A törvényi szabályozás szigorúsága nagy mértékben függ az államtól, ezért fontosnak tartom az állam szerepét kiemelni a dohánytermékek reklámjogi szabályozását illetően. Sorra vettem azokat a legfontosabb tévhiteket, amelyek befolyásolhatják a kormányt a cigarettával kapcsolatos szigorítások esetében.76530753 bytesapplication/pdfhureklámjogdohánytermékdohányzásellenes kampányokreklámetikai kódexMagyar reklámjogi szabályozások, különös tekintettel a dohánytermékekreMarketingip