Sebestyén, AttilaMakó, László2019-05-132019-05-132019http://hdl.handle.net/2437/267553Záródolgozatomban arról írok, hogy az Iszlám Állam miként tudott tömegeket megszólítani és toborozni számos nyugat-európai országban. Az által használt propaganda- és kommunikációs eszközöket, valamint a kommunikációs stratégiai megoldásait elemzem. Amelyben az Iszlám Állam tudatos médiahasználata mellett a kalifátus létrejötte, az iszlám vallás valamint a propaganda általánosságban is helyet kapott. Mindezek mellett az Iszlám Állam közösségépítési gyakorlatáról valamint különböző toborzó tevékenységéről is említést teszek. Amiben még a közösségi oldalak használatáról, Facebook, Twitter, YouTube és saját weboldalaival és balogjaival is foglalkozom. Majd a szervezet titkos kommunikációja rész következik ahol megtudhatjuk mit tett meg az Iszlám Állam annak érdekében, hogy üzenetei rejtve maradjanak. A dolgozat utolsó, befejező része, a harcról szól az Iszlám Állam propagandája ellen.55huiszlám állampropagandaAz Iszlám Állam propagandájaPropaganda of the Islamic StateDEENK Témalista::Társadalomtudományok::Társadalomelmélet