Huggings, ValerieSiraj-Blachford, John2021-06-292021-06-292018-03-25Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, Évf. 4 szám 1 (2018) , 51-57https://hdl.handle.net/2437/319325The translation is from Valerie Huggins and John Siraj-Blatchford’s (2014) paper about education for sustainable development. The authors are researchers at Plymouth University, UK. The paper describes education for sustainable development in international frameworks. The writers also talk about the basics of the concept think globally and act locally, ideas about education for sustainable development and cultural exchange as well as the elements of sharing experiences that serve everyone’s best interests.A fordításban Valerie Huggins és John Siraj - Blatchford (2014) a Plymouth-i Egyetem kutatói által írt, a fenntartható fejlődésre nevelésre vonatkozó tanulmánya jelenik meg. A tanulmány a fenntartható fejlődésre nevelést nemzetközi együttműködési keretekben jeleníti meg. Megfogalmazódnak a globális gondolkodásról és lokális cselekvésről eszme alapgondolatai, a fenntartható fejlődést szolgáló oktatásról szóló elképzelések és a kulturális cseréről és a tapasztalatok megosztásáról szóló alapelemek, melyek mindenki javát szolgálnák.application/pdfeducation for sustainable developmentinternational cooperationfenntartható fejlődésre nevelésnemzetközi együttműködésFENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSRE NEVELÉS NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSI KERETBEN - MAGYAR NYELVŰ FORDÍTÁSfolyóiratcikkOpen AccessDr. Valerie Huggings, Dr. John Siraj-Blachfordhttps://doi.org/10.18458/KB.2018.1.51Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat14Különleges Bánásmód2498-5368