Szabó, ÁgnesBartha, Erna Emma2024-06-172024-06-172024-04-10https://hdl.handle.net/2437/372998A dolgozat célja az, hogy információt szolgáltasson arról, milyen befolyással lehetnek az IKT eszközök a gyermekek történetalkotására, kommunikációs képességeikre. A szakdolgozat vizsgálja a gyermekek mindennapos képernyőhasználatának gyakoriságát. A félspontán beszédben való történetalkotást. Összehasonlítja két gyermekcsoport képernyőhasználatának gyakoriságát. Megvizsgálja befolyással van-e a képernyőidő a félspontán beszédükben való történetalkotásra. A félspontán beszédben való történetalkotás vizsgálata a KFM módszerrel történik.49huképernyőhasználatIKT eszközökdigitális médiaKFM módszeranyanyelv-elsajátításÓvodáskorú gyermekek félspontán beszédben való történetalkotásának vizsgálata KFM módszerrel a képernyőhasználat függvényébenNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.