Danyi-Boll, AnikóGyirán, Benedek Ábel2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363752A szakdolgozatban először ismertetem az online közvetítő szolgáltatók és a streaming szolgáltatók definícióját, majd létrejöttükről is beszélek. A továbbiakban beszélek a digitális marketingről és annak alapelveiről és részletesen bemutatom az online közvetítő szolgáltatókat. Mindezek után beszélek a felhasználói élményről és a platformdesignról, továbba az árakról és a promóciólról, valamint az adatgyűjtésről és a célzott hírdetésekről is. Készítettem egy kérdőívet is, melyet 205 fő töltött ki. A beérkezett válaszok adatait kiértékeltem és diagrammokon ábrázoltam. Végezetül a kapott információk alapján következtetéseket vontam le és javaslatokat nyújtottam.55humarketingmixstreamingközvetítőAz online közvetítő szolgáltatók marketingmix elemeinek vizsgálataThe marketing of the online streaming platformsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.